Kako izraditi poslovni plan za malo poduzeće i startup

19.10.2023. od 9:00 do 14:00 on-line

130 EUR (979,49 kn)
Edukacije

Planiranje nam pomaže u postavljanju vaše ideje u poslovanju na zdrave noge. Jasno definiran poslovni plan je dokument kojim možete zatražiti dodatne izvore financiranja ili pristupiti EU fondovima.

Ako želite u poslovnom planu jasno definirati svoju ideju, pripremiti dokument koji će biti odobren od kreditnih institucija i izbjeći najčešće pogreške na radionici ćete na svom primjeru to i raditi. Radomo na konkretnim primjerima polaznika, u malim grupama.

Što ćete naučiti?

  • Kako provjeriti je li vaša poslovna ideja održiva?
  • Kako izraditi poslovni plan koji će podržavati vašu poslovnu ideju?
  • Kako izbjeći najčešće pogreške u izradi poslovnog plana?
  • Kako utvrditi prihode i troškove poslovanja?
  • Kako izračunati točku pokrića?
  • Važnost praćenja poslovnog plana
  • Koje podatke i u kojoj formi razraditi u poslovnom planu?

Ukratko problematika:

Plan je dokument kojeg poduzeća izrađuju najčešće kada ih zatraže banke ili za prijavu na EU projekt. To je dokument u kojem se trebaju objediniti planirane aktivnosti plasiranja na tržište, nabave, očekivanih prihoda i troškova, načina komunikacije s kupcima. Izrada plana prije otvaranja poduzeća ili obrta je potrebna kako bi jasno definirali ciljanu skupinu, kanale prodaje, sve prihode i troškove...

Mnoga poduzeća uvide važnost planiranja kada u poslovanju ne ide sve kako smo očekivali.

Edukacijama se mogu pripremiti vlasnici poduzeća na nepredviđene okolnosti i kako se pripremiti na njih. Jasnim postavljanjem ciljeva i planiranjem se sprječava eskalacija rizika u poslovanju.

Kome je namijenjena radionica:

  • Vlasnicima malih i srednjih poduzeća koji žele planiranjem poboljšati poslovne rezultate
  • Vlasnicima startup poduzeća
  • Zaposlenicima koji trebaju pripremiti poslovni plan za prijavu za nove izvore financiranja
  • Svima koji žele jasan i mjerljiv poslovni plan
  • Svima koji žele poboljšati znanje iz planiranja

Što ćete dobiti?

  • Konkretna znanja s naglaskom na praksu
  • Stručnu predavačicu sa značajnim radnim iskustvom
  • Razmjenu iskustava s drugim sudionicima

Cijena i način plaćanja:

Kotizacija za sudjelovanje jedne osobe na radionici je 130 EUR (979,48 kn) plativo prije održavanja edukacije.

Plaćanje je moguće izvršiti:

  1. uplatom na račun broj: HR02 2340 0091 1111 18994 kod PBZ d.d. uz oznaku plaćanja “Za edukaciju” i svojim inicijalima.
  2. kartičnim plaćanjem (VISA, AMEX, MASTER)

ACJ AIMS nije u sustavu PDV-a, stoga je cijena konačna!

Dodatni bonus radionice:

  • održavanje on-line konzultacija za grupu u trajanju od 1 sat, unutar mjesec dana nakon radionice
  • materijali s primjerima iz prakse i prezentacijom s radionice
  • obrasci za izradu plana i praćenje ostvarenja
  • prijedlozi za praćenje osnovnih financijskih pokazatelja za uspjeh poduzeća

Kako se prijaviti:

Za prijavu je potrebno poslati mail na [email protected]

Prijavom na webinar prihvaćate Opće uvjete webinara.

Predavačica:

mr. sc. Anka Cvitanović Jovanić

Magistra sam ekonomskih znanosti, posjedujem 25 godina radnog iskustva u vođenju timova i menadžerica sam s dokazanim uspjesima. Na mjestu direktorice kontrolinga i prokuristice u velikim energetskim tvrtkama kreirala sam i provodila poslovne strategije, razvijala sustav upravljanja zaposlenicima i optimizacije procesa.

Stečeno iskustvo primjenjujem kroz vođenje vlastite tvrtke, savjetovanjem iz područja planiranja i organizacije poslovanja. Volim prenositi znanje te se kontinuirano educirati. Volim jogu, odmor s obitelji i putovanja.

Prijavite se na newsletter

Prijavom prihvaćam da se moji podatci spremaju u bazu podataka i koriste u svrhu slanja newslettera ACJ AIMS d.o.o.

Newsletter