Kako izraditi poslovni plan za malo poduzeće i startup

11.3.2023. od 9:00 do 14:00 on-line

radionica-kako-izraditi-poslovni-plan-za-malo-poduzece-i-startup

Mala novoosnovana poduzeća ili one osobe koje imaju poduzetničku ideju, a ne znaju od kuda krenuti želimo educirati u njihovim prvim koracima koje trebaju za pokretanje poduzeća.

Svima koji kreću u poduzetništvo, a ne znaju kako razraditi svoju ideju, kako je prikazati u poslovnom planu i koji su najvažniji računovodstveno-financijski pojmovi.

Radit ćemo na konkretnim primjerima.

Što ćete naučiti?

  • Kako doći do poslovne ideje i kako provjeriti sve njezine prednosti i mane?
  • Kako izraditi poslovni plan koji će podržavati vašu poslovnu ideju?
  • Kako izbjeći najčešće pogreške na početku poslovanja?
  • Kako organizirati i pratiti realizaciju financija?
  • Koji su osnovni ekonomski pojmovi koje morate znati?
  • Osnovna financijska izvješća i što morate znati o njima?
  • Kako se zaštiti od rizika nenaplate potraživanja?

Ukratko problematika:

Plan je dokument kojeg poduzeća izrađuju najčešće kada ih zatraže banke ili za prijavu na EU projekt. To je dokument u kojem se trebaju objediniti planirane aktivnosti plasiranja na tržište, nabave, očekivanih prihoda i troškova, načina komunikacije s kupcima. Izrada plana prije otvaranja poduzeća ili obrta je potrebna kako bi jasno definirali ciljanu skupinu, kanale prodaje, sve prihode i troškove...

Mnoga poduzeća uvide važnost planiranja kada u poslovanju ne ide sve kako smo očekivali.

Edukacijama se mogu pripremiti vlasnici poduzeća na nepredviđene okolnosti i kako se pripremiti na njih. Jasnim postavljanjem ciljeva i planiranjem se sprječava eskalacija rizika u poslovanju.

Kome je namijenjena radionica:

  • Vlasnicima malih i srednjih poduzeća koji žele planiranjem poboljšati poslovne rezultate
  • Vlasnicima startup poduzeća
  • Svima koji žele jasno postaviti ciljeve u poslovanju
  • Svima koji žele poboljšati znanje iz planiranja

Što ćete dobiti?

  • Konkretna znanja s naglaskom na praksu
  • Stručnu predavačicu sa značajnim radnim iskustvom
  • Razmjenu iskustava s drugim sudionicima

Cijena i način plaćanja:

Kotizacija za sudjelovanje jedne osobe na radionici je 130 EUR (979,48 kn) plativo prije održavanja edukacije.

Plaćanje je moguće izvršiti:

  1. uplatom na račun broj: HR02 2340 0091 1111 18994 kod PBZ d.d. uz oznaku plaćanja “Za edukaciju” i svojim inicijalima.
  2. kartičnim plaćanjem (VISA, AMEX, MASTER)

ACJ AIMS nije u sustavu PDV-a, stoga je cijena konačna!

Dodatni bonus radionice:

  • održavanje on-line konzultacija za grupu u trajanju od 1 sat, unutar mjesec dana nakon radionice
  • materijali s primjerima iz prakse i prezentacijom s radionice
  • obrasci za izradu plana i praćenje ostvarenja
  • prijedlozi za praćenje osnovnih financijskih pokazatelja za uspjeh poduzeća

Kako se prijaviti:

Za prijavu je potrebno ispuniti ONLINE PRIJAVNICU.

Prijavom na webinar prihvaćate Opće uvjete webinara.

Predavačica:

mr. sc. Anka Cvitanović Jovanić

Magistra sam ekonomskih znanosti, posjedujem 25 godina radnog iskustva u vođenju timova i menadžerica sam s dokazanim uspjesima. Na mjestu direktorice kontrolinga i prokuristice u velikim energetskim tvrtkama kreirala sam i provodila poslovne strategije, razvijala sustav upravljanja zaposlenicima i optimizacije procesa.

Stečeno iskustvo primjenjujem kroz vođenje vlastite tvrtke, savjetovanjem iz područja planiranja i organizacije poslovanja. Volim prenositi znanje te se kontinuirano educirati. Volim jogu, odmor s obitelji i putovanja.

logoNazad ›