Kako izraditi poslovni plan za malo poduzeće i startup
11.3.2023. od 9:00 do 14:00 on-line
Mala novoosnovana poduzeća ili one osobe koje imaju poduzetničku ideju, a ne znaju od kuda krenuti želimo educirati u njihovim prvim koracima koje trebaju za pokretanje poduzeća.
Svima koji kreću u poduzetništvo, a ne znaju kako razraditi svoju ideju, kako je prikazati u poslovnom planu i koji su najvažniji računovodstveno-financijski pojmovi.
Radit ćemo na konkretnim primjerima.
Što ćete naučiti?
- Kako doći do poslovne ideje i kako provjeriti sve njezine prednosti i mane?
- Kako izraditi poslovni plan koji će podržavati vašu poslovnu ideju?
- Kako izbjeći najčešće pogreške na početku poslovanja?
- Kako organizirati i pratiti realizaciju financija?
- Koji su osnovni ekonomski pojmovi koje morate znati?
- Osnovna financijska izvješća i što morate znati o njima?
- Kako se zaštiti od rizika nenaplate potraživanja?
Ukratko problematika:
Plan je dokument kojeg poduzeća izrađuju najčešće kada ih zatraže banke ili za prijavu na EU projekt. To je dokument u kojem se trebaju objediniti planirane aktivnosti plasiranja na tržište, nabave, očekivanih prihoda i troškova, načina komunikacije s kupcima. Izrada plana prije otvaranja poduzeća ili obrta je potrebna kako bi jasno definirali ciljanu skupinu, kanale prodaje, sve prihode i troškove...
Mnoga poduzeća uvide važnost planiranja kada u poslovanju ne ide sve kako smo očekivali.
Edukacijama se mogu pripremiti vlasnici poduzeća na nepredviđene okolnosti i kako se pripremiti na njih. Jasnim postavljanjem ciljeva i planiranjem se sprječava eskalacija rizika u poslovanju.
Kome je namijenjena radionica:
- Vlasnicima malih i srednjih poduzeća koji žele planiranjem poboljšati poslovne rezultate
- Vlasnicima startup poduzeća
- Svima koji žele jasno postaviti ciljeve u poslovanju
- Svima koji žele poboljšati znanje iz planiranja
Što ćete dobiti?
- Konkretna znanja s naglaskom na praksu
- Stručnu predavačicu sa značajnim radnim iskustvom
- Razmjenu iskustava s drugim sudionicima
Cijena i način plaćanja:
Kotizacija za sudjelovanje jedne osobe na radionici je 130 EUR (979,48 kn) plativo prije održavanja edukacije.
Plaćanje je moguće izvršiti:
- uplatom na račun broj: HR02 2340 0091 1111 18994 kod PBZ d.d. uz oznaku plaćanja “Za edukaciju” i svojim inicijalima.
- kartičnim plaćanjem (VISA, AMEX, MASTER)
ACJ AIMS nije u sustavu PDV-a, stoga je cijena konačna!
Dodatni bonus radionice:
- održavanje on-line konzultacija za grupu u trajanju od 1 sat, unutar mjesec dana nakon radionice
- materijali s primjerima iz prakse i prezentacijom s radionice
- obrasci za izradu plana i praćenje ostvarenja
- prijedlozi za praćenje osnovnih financijskih pokazatelja za uspjeh poduzeća
Kako se prijaviti:
Za prijavu je potrebno ispuniti ONLINE PRIJAVNICU.
Prijavom na webinar prihvaćate Opće uvjete webinara.
Predavačica:
mr. sc. Anka Cvitanović Jovanić
Magistra sam ekonomskih znanosti, posjedujem 25 godina radnog iskustva u vođenju timova i menadžerica sam s dokazanim uspjesima. Na mjestu direktorice kontrolinga i prokuristice u velikim energetskim tvrtkama kreirala sam i provodila poslovne strategije, razvijala sustav upravljanja zaposlenicima i optimizacije procesa.
Stečeno iskustvo primjenjujem kroz vođenje vlastite tvrtke, savjetovanjem iz područja planiranja i organizacije poslovanja. Volim prenositi znanje te se kontinuirano educirati. Volim jogu, odmor s obitelji i putovanja.