Važnost upravljanja ljudskim potencijalima/ komunikacijama u projektima
2.12.2021 od 15:30 do 17:00
Što ćete naučiti:
- Kako jasno komunicirati s klijentom?
- Koje su osnove projektnog kontrolinga?
- Kako uspostaviti zadovoljavajuću komunikaciju unutar timova?
- Studije slučaja: Primjeri iz prakse
Ukratko problematika:
Kontroling je osnovna upravljačka funkcija za poduzimanje korektivnih akcija kada god je to potrebno. Te korektivne akcije su možda nužne zbog utvrđivanja novog načina praćenja, promjena odgovornosti i manjka motivacije radnika.
Jedna od vrlo bitnih uloga kontrolinga je pružiti upravljačima podršku kako bi osigurali uspješnu realizaciju projekta, povećali motivaciju radnika i definirali realne ciljeve.
Za uspješno definiranje problema potrebno Vam je razumijevanje poslovanja klijenta i usklađenost timova s jedne i druge strane.
Naučite kako uspješno riješiti izazove s kojima se suočava učinkovita komunikacija i kako postići harmonizaciju odnosa u timovima.
Kome je namijenjen:
- Vlasnicima malih i srednjih poduzeća koji žele poboljšati komunikaciju u poduzeću
- Voditeljima projekata i članovima projektnih timova
- Svima koji rade na poslovima upravljanja u poduzeću
- Kontrolerima i voditeljima kontrolinga
Cijena i način plaćanja:
Kotizacija za sudjelovanje jedne osobe u webinaru iznosi 500,00 kn po osobi plativo po ponudi. ACJ AIMS nije u sustavu PDV-a, stoga je cijena konačna!
U cijenu je uključeno:
- Održavanje webinara u predviđenom trajanju
- Materijali s primjerima iz prakse i prezentacijom s webinara
- Stručno savjetovanje tijekom programa – ukoliko izaberete 2 ili više webinara
- Mogućnost postavljanja konkretnih pitanja tijekom predavanja
- Svaki polaznik koji izabere 2 webinara, 3 webinar sluša besplatno.
Kako se prijaviti:
Za prijavu je potrebno ispuniti ONLINE PRIJAVNICU. Nakon primljene ponude potrebno je uplatiti iznos kotizacije na račun broj: HR02 2340 0091 1111 18994 kod PBZ d.d. uz oznaku plaćanja “Za edukaciju” i poziv na broj ponude.
Prijavom na webinar prihvaćate Opće uvjete webinara.